

Gezellige babbelavond in het clublokaal, waar iedereen welkom is met of zonder oldtimer.
De wagens kunnen zoals gewoonlijk geparkeerd worden op de weide achter het clublokaal, Kring Westveld, Heilig Kruisplein te Sint-Amandsberg.
Welkom vanaf 20 uur. voor een aangename babbel en een drankje.